narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

تحقیق در مورد استفاده از نشا در تولید سبزیجات

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
تحقیق در مورد استفاده از نشا در تولید سبزیجات

تحقیق در مورد استفاده از نشا در تولید سبزیجات

تحقیق در مورد استفاده از نشا در تولید سبزیجات

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه18

 

فهرست مطالب

 

صدمات ریشه ای نشا

ظروف نشا

 

مخلوط کشت

روش های تولید نشا

آبیاری و کود دهی

افزایش نور و دی اکسید کربن

سن نشا

دانشکدۀ کشاورزی

مهندسی کشاورزی_ مکانیزاسیون

 

سبزیجات حاصل از نشا را می توان زودتر از آنهایی که از دانه روئیده اند، برداشت نمود. پرورش دهندگانی که از نشا استفاده می کنند، می توانند از بازارهای اول فصل بهرمند شوند و زمان لازم برای تولید یک محصول را کاهش دهند که به آن ها این اجازه را می دهد تا کشت دوم و سوم را در طی یک فصل رشد تولید نمایند. نشاهایی که در گلخانه پرورش می یابند را می توان بطور موثری در مقابل تنش محیطی، عوامل بیماریزا و آفات حشره ای حفظ نمود. نشاها می توانند به پرورش دهندگان اجازه دهند تا ملاک های نزدیک به واقعیت، شکل دهی مطلوب و سن فیزیولوژیکی یکسان گیاهان را در داخل بلوک های مزرعه ایجاد نمایند.

درصورتیکه قیمت دانه بالا باشد، ممکن است استفاده از نشا، هزینۀ ایجاد یک کشت سبزی را کاهش دهد، چرا که بذر کمتری استفاده می شود و نیاز به تنک کردن و وجین زودهنگام را برطرف می کند. همچنین، نشاها اجازه می دهند تا از کود و آب آبیاری استفادۀ موثرتری در طی مراحل اولیۀ رشد شود.

نشاکاری، هم نیروی کار و هم سرمایۀ بیشتری را طلب می کند. تولید موفق نشا نیازمند ابزار پرورشی ضد عفونی شده، کنترل دما و نور، مدیریت کارآمد آفات و امراض، و اقدامات بهداشتی مناسب است.

 

سازگاری گیاه

موقعیکه گیاهچه ها از گلخانه به مزرعه منتقل می


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید تحقیق در مورد استفاده از نشا در تولید سبزیجات جهت خرید تحقیق در مورد استفاده از نشا در تولید سبزیجات
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.