narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

دانلود مقاله هپاتیت ویروسی

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
دانلود مقاله هپاتیت ویروسی

دانلود مقاله هپاتیت ویروسی

دانلود مقاله هپاتیت ویروسی

بیماری هپاتیت از جنبه‌های گوناگونی اهمیت دارد. سؤالات متعددی که در اذهان عمومی و بیماران وجود دارد لزوم تدوین کتاب حاضر را رقم زد. در این کتاب سعی شده هم از جنبه آگاهی اجتماعی موضوعاتی مطرح شود و هم از دیدگاه بیماران پرسش‌هایی مهم مطرح و پاسخ داده شود.

آموزش‌های پراکنده فعلی که توسط رسانه‌های جمعی منتشر می‌شوند در سطح جامعه زنگ خطر را به صدا در آورده‌اند. در بسیاری از برخوردهای روزمره سؤالات مختلفی مطرح می‌شود. این سؤالات بیشتر حول و حوش جنبه‌های کلی نظیر علائم هپاتیت، راه‌های پیشگیری و قابل درمان بودن آن است. در این کتاب سعی شده راه‌های انتقال بیماری کاملاً توضیح داده شود تا با رعایت اصول پیشگیری از گسترش بیماری جلوگیری گردد. توجه به علائم اولیه گفته شده در سطح جامعه باعث مراجعه سریعتر به پزشک و در نتیجه تشخیص سریعتر می‌شود که مسلماً درمان به موقع نتایج بهتری داشته و از به وجود آمدن عواقب خطرناک هپاتیت جلوگیری می‌کند.

مطالعه این کتاب سطح دانش عمومی مردم را نسبت به بیماری هپاتیت بالا برده و ترس‌های بی‌موردی که ناشی از اطلاعات ناقص در این زمینه می‌باشد را از بین می‌برد.

هدف مهم این کتاب بجز افزایش دانش عامه مردم، پاسخ به سؤالات متعدد بیماران هپاتیتی است. بیش از 5% مردم جامعه خود به نحوی آلوده به ویروس‌های هپاتیت هستند که با در نظر گرفتن اعضای خانواده‌های آنها، این بیماری مسئله مبتلا به بیش از ده میلیون نفر در کشور ماست. طبیعی است این عده کثیر به اطلاعات بیشتری در مورد بیماری خود نیاز دارند و تلاش شده در این کتاب سؤالات مهم افراد آلوده بررسی و پاسخ داده شده است. به ویژه بحث جامعی در مورد افراد ناقل شده و زندگی آنها از جنبه‌های گوناگون مثل تغذیه، فعالیت‌های اجتماعی، ازدواج، بچه‌دار شدن و روابط خانوادگی و دوستانه بررسی شده است. درمان‌های دارویی مختلف به تفصیل شرح داده شده و منافع و مضرات هر یک برشمرده شده است. پس از مطالعه این کتاب در خواهید یافت چرا در برخی افراد فقط توصیه به پیگیری می‌شود و در گروه دیگر دارو تجویز می‌گردد.

شامل 98 صفحه فایل word قابل ویرایش


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید دانلود مقاله هپاتیت ویروسی جهت خرید دانلود مقاله هپاتیت ویروسی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.