narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

دانلود مقاله مهمترین خواص بابونه درمان زخم و ورم معده

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
دانلود مقاله مهمترین خواص بابونه درمان زخم و ورم معده

دانلود مقاله مهمترین خواص بابونه درمان زخم و ورم معده

دانلود مقاله مهمترین خواص بابونه درمان زخم و ورم معده

گلهای بابونه دارای اسانس روغنی آنته مین ( Anthemine) تانن ، فیتوسترول و همچنین ماده ای تلخ بنام اسید آنته میک Anthemique Acid است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، بابونه از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک است و از تقویت کننده های تلخ به حساب می آید . جالینوس حکیم آنرا برای درمان تب و لرزهای نوبه ای بکار می برد .
یکی از مهمترین خواص بابونه درمان زخم معده و ورم معده است و این گیاه به آسانی این مرض را درمان می کند و آنهایی که سالهاست با این مرض دست به گریبان هستند و از قرص های مختلف گران قیمت نظیر Lozac و Zantac و غیره استفاده می کنند می توانند با استفاده از بابونه سلامتی خود را بازیابند .
برای درمان زخم معده یک لیوان چای غلیظ بابونه درست کنید (4 قاشق چایخوری بابونه در یک لیوان آبجوش و یا چهار تا چای کیسه ای بابونه در یک قاشق لیوان آب جوش ) و صبح ناشتا هستید این لیوان چای را بنوشید و سپس در رختخواب به پشت دراز بکشید و بعد از چهار دقیقه بخوابید و البته بعد از یک ربع ساعت می توانید صبحانه خود را میل کنید . این عمل را به مدت دو هفته ادامه دهید تا زخم و ورم معده به کلی شفا یابد.
بابونه مقوی مغز است،همچنین این گیاه ترشح شیر را در مادران شیر ده افزایش می دهد، درمان کننده سردرد و میگرن است، استفاده از بابونه سنگ مثانه را خرد و دفع می کند، جویدن بابونه برای التیام زخم ها مفید است .
بابونه تب بر و تسکین دهنده درد و تقویت کننده معده است،برای تسکین درد در هنگام دندان درآوردن بچه ها ، به آنها چای بابونه بدهید .
همچنین برای رفع بی خوابی و داشتن یک خواب آرام و راحت ، کافی است ۱۰دقیقه قبل از اینکه به رختخواب بروید یک فنجان چای بابونه بنوشید .
بابونه درمان کننده بی اشتهایی و برای رفع ورم روده موثر است .

 

شامل 4 صفحه word


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید دانلود مقاله مهمترین خواص بابونه درمان زخم و ورم معده جهت خرید دانلود مقاله مهمترین خواص بابونه درمان زخم و ورم معده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.