narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

تحقیق در مورد احداث باغ زیتون

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
تحقیق در مورد احداث باغ زیتون

تحقیق در مورد احداث باغ زیتون

تحقیق در مورد احداث باغ زیتون

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه7

 

 مقدمه

رشد نسبی جمعیت تقاضا برای تهیه مواد غذایی و سایر نیازهای جمعیت را افزایش  می دهد . متولی تامین نیازهای غذایی و بخشی از اقتصاد خانواده ها و یا جامعه بخش کشاورزی است .

با محدود بودن اراضی زراعی توسعه کشاورزی در اراضی منابع طبیعی و ملی را افزایش  می دهد بنابراین فشار در بخش کشاورزی به روش منبع طبیعی سنگین می نماید . منطقی است که از منابع طبیعی خدادادی و استعدادهای بالقوه آن در جهت افزایش تولید و          اشتغال زایی در جامعه استفاده گردد تا ظمن حفاظت از خاک و آب از فرسایش خاک جلوگیری نمود .

وزارت کشاورزی و منابع طبیعی و جهاد سازندگی مردم و علاقه مندان در امر طرح طوبی را استعانت و یاری می نمایند تا در حهت توسعه پایسداری در جامعه و کشور با پشتیبانی مالی و فنی گامی مثبت در احداث باغات بر حسب شرایط و استعدادهای موجود در هر منطقه برداشت شود . بنابراین این طرح احداث باغ زیتون در منطقه مورد نظر می تواند ظمن تولید انبوه برای نیاز منظقه و صدور به خارج جهت ازر آوری در اشتغال زایی و جلوگیری از مهاجرت افراد تاثیر به سزایی داشته باشد . و از طرف دیگر مدیریت صحیح و اصولی بر طبیعت اعمال می گردد .

مجری یا مجریان طرح

مجری طرح احداث باغ زیتون آقای حاج عادل امینی فرزند حمد الله اسکن گچساران شهرک صنعتی ،با تعداد 50 نفر از اعضاء خانواده خویش مجری و مسئول طرح ماکارونی .

محل اجرای طرح

ایشان متقاضی یک قطعه زمین به مساحت 8 هکتار از اراضی ملی شده ،منابع طبیعی پلاک واقع در ضلع شمالی شهرک صنعتی گچساران در 5


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید تحقیق در مورد احداث باغ زیتون جهت خرید تحقیق در مورد احداث باغ زیتون
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.