narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

دانلود مقاله رماتیسم

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
دانلود مقاله رماتیسم

دانلود مقاله رماتیسم

دانلود مقاله رماتیسم

اگر امروز ما شیره بادام را برای تسکین درد و داروهای ادرار آور را برای تقویت کلیه‌ها و جوش شیرین را برای رفع نفخ شکم استعمال می‌کنیم نباید از مصرف و استعمال آن دچار تعجب و شگفتی گردیم.
ما اکنون آسپرین را برای بریدن تب استعمال می‌کنیم مادربزرگ های ما گیاهی را برای ضد تب داشتند که در مواقع لازم آنرا مصرف می‌کردند پدران و اجداد ما معتقد بودند که زعفران برای انواع رماتیسم مفید است و ما امروز گیاهی را کشف کردیم که دارای هورمون نباتی است و برای معالجه و درمان آرتریت ( التهاب مفاصل )بسیار مفید است.
موضوع اساسی که ما باید مطالعه و تحقیق کنیم این است که بدانیم آنها چه گیاهانی را درباره چه امراضی مصرف می‌کردند که امروز ما آن را فراموش و رد کرده‌ایم.
افدرین چیزی نیست که ما کشف کرده باشیم بلکه چینی ‌ها از هزار سال و یا بیشتر آن را می‌شناختند و از خواص درمانی آن اطلاع داشته‌اند و ما امروز آن را مصرف می‌کنیم و مقام و ارزش آن را تجدید کرده و اعاده داده‌ایم.
گیاه‌شناسان قدیمی برای هر درد جسمی و روحی دارویی داشته‌اند و برای رفع بدخلقی ، هذیان ، اختلال عقل ، بی‌نظمی و بی‌تربیتی گیاهی را مصرف می‌کردند که در تسکین آن اختلال کاملا موثر بود و از عوارض پیری ، هیجان تاثر ، شهوات نفس ، ضعف بینایی چشم ، عشق شهوانی ، غم و غصه‌ها و ترس جلوگیری می‌کردند و جلوگیری و درمان از تمام این دردها در حوزه فعالیت گیاه‌شناسان بود وسائل معالجه دیگری در آن زمان موجود نبود و داروسازی هنوز به وجود نیامده بود و روانشناسان و روح‌کاوان به ظهور نرسیده ‌بودند در هر کشوری از دنیای قدیم ، دوره ای از علم گیاهان وجود داشت و آن ادوار ، به دوره گیاهان دارویی ، گیاهان ادویه‌ای ، گیاهان عطاری و گیاهان روحی تقسیم می‌شد.
و واقعا هم یک قسمت از این عهد گیاهان مربوط به خیال و وهم بود و قوه تصور و خیال افراد بشر آن را به وجود آورده بود و آن دوره ای بود که حقیقت از پا ایستاده و وهم و تصور به حرکت درآمده بود!

 

شامل 3 صفحه word


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید دانلود مقاله رماتیسم جهت خرید دانلود مقاله رماتیسم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.