فایل پایان نامه با عنوان بررسی نگرش معلمان ودانش اموزان به شیوه ارزشیابی اختصاصی از فروشگاه کافه
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است
جهت گردآوری داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یکی ویژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد 20 سئوال تهیه و اجرا شد، که بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد
اکثر دا
پایان نامه با عنوان بررسی نگرش معلمان ودانش اموزان به شیوه ارزشیابی