narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

تحقیق در موردگلخانه مور

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
تحقیق در موردگلخانه مور

تحقیق در موردگلخانه مور

تحقیق در موردگلخانه مور

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه38

 

فهرست مطالب

 

 

موقعیت جغرافیائی

انواع گلخانه از نظر شکل

گلخانه یک طرفه

گلخانه نیم استوانه ای یا کوانست(Quonset)

گلخانه جوی پشته ای(Furrow and Ridge or Gutter Connected)

گلخانه مورد نیاز از نظر دما

گلخانه گرم

ساختمان گلخانه

چوب

آلومینیوم

زاویه شیب بام گلخانه

پوشش گلخانه

 

 

مقدمه:

گلخانه ها از گیاهان در برابر سرما، باران و تگرگ محافظت می کنند و در مقایسه با محیط باز شرایط محیطی مساعدتری برای کشت گیاه فراهم می آورند. در گلخانه ها می توان تولیدات خارج از فعال در سرتاسر سال و با کیفیت بالاتری نسبت به محیط کشت بار بدست آورد. علاوه بر آن در گلخانه ها می توان محصولات جدیدی که معمولا در منطقه خاص به طور معمول کشت نمی شده را تولید کرد.

هدف از تولید کشت محصولات در گلخانه ها، افزایش تعداد فصول قابل کشت و حفاظت از محصولات در برابر شرایط ناهنجار محیطی از قبیل درجه حرارت بالا، تغییرات دما، آفات و بیماری های گیاهی می باشد. سازه های
گلخانه ای در واقع داربست های سبکی هستند که توسط شیشه، فایبرگلاس و یا پلاستیک پوشیده. این مواد برای جذب حداکثر نور و حفظ حرارت طراحی شده اند و از لحاظ غیرفیزیکی توانایی جذب محدوده ای خاص از انرژی نور خورشید را دارند.

فن آوری جدید ابزار مدیریتی بسیار ارزشمندی را برای تولید در اختیار گلخانه داران قرار داده است که منجر به تولید محصولاتی با ارزش افزوده بیشتر و در محیطی با حفاظت بیشتر می شود.

در واقع بیماری از این محصولات به هنگام برودت هوا نیازمد مراقبت و کار فشرده و صرف انرژی بیشتر می باشند. به همین دلیل محصولات به هنگام برودت هوا نیازمند مراقبت و کار فشرده و صرف انرژی بیشتر می باشند. به همین دلیل تولیدات گلخانه ای برای حصول بازگشت مناسب در قبال سرمایه گذاری صورت گرفته است و دستیابی به اینکه کیفیت مناسب احتیاج به مراقبت گیاهان در برابر آفات و مدیریت در برابر بیماری ها می باشند و علاوه بر آن تولیدات گلخانه ای باید از سطح قابل قبولی از زیبایی ظاهری برقرار باشند. صنعت تولیدات گلخانه ای هم اکنون نسبت به آنچه که تا پیش از جنگ جهانی دوم، به آن پرداخته می شد، آسانتر به نظر می رسد. دلیل آن این است که در آن زمان گلخانه های پلاستیکی یا دارای مداد شفاف(برای عبور نور)، سیستم حرارت مرکزی، محیط های کشت بدون خاک، پاستوریزه کردن محیط رشد ریشه، آبیاری و کودهای اتوماتیک(خودکار)، اتوماسیون وجود نداشت که خوشبختانه این مشکلات حل شده و شرایط مناسب تری برای کشاورزان برای کشت محصولات گلخانه ها مهیا شده است.


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید تحقیق در موردگلخانه مور جهت خرید تحقیق در موردگلخانه مور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.