narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

تحقیق در مورد باغبانی عمومی

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
تحقیق در مورد باغبانی عمومی

تحقیق در مورد باغبانی عمومی

تحقیق در مورد باغبانی عمومی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه33

 

فهرست مطالب

 

عنوان

صفحه

فصل اول:

 

باز و بسته موتور گیربکس

3

نصب مجدد موتور و گیربکس

9

فصل دوم:

 

باز و بست تجهیزات جانبی

11

تسمه دینام

13

باز و بست و پمپ هیدرولیک فرمان

14

باز کردن سرسیلندر

15

باز و بسته کردن متعلقات سرسیلندر

20

مشخصات اجزاء سرسیلندر

22

بستر متعلقات سرسیلندر

28

باز و بست غلطک اسبکها

31

بستن اسبکها

32

نصب سر سیلندر

33

نصب جرخ دنده میل بادامک و تسمه تایم

36

فیلرگیری سوپاپها

37

تنظیم کش تسمه تایم

38

باز کردن قطعات بلوک سیلندر

41

مشخصات اجزا موتور

44

باز و بست شاتون و پیستون

46

نصب رینگهای پیستون

54

منابع

55

 

 


مقدمه:

 

کشاورزی از ابتدای امر به شکل امروزی نبوده همواره به ناچار تحت تاثیر تغییرات تدریجی سخت و مشکل در اشکال و روشهای مختلف کار قرار گرفته و در نتیجه تغییرات حاصله در طول زمان به کسب پیشرفتهایی در زمینه های فنی و علمی و تکاملی امروزی شده است که خود یک نوع احترام توام با سپاس به فعالیتهای طاقت فرسای اجداد و گذشتگان ما در زمینه ی کشاورزی است. 

بررسی اشکال مختلف زندگی قبایل بدوی که کمتر دستخوش تغییر وتحول گردیده ونمونه شان هنوز در بعضی از مناطق کره ی زمین دیده میشود رهنمون خوبی است که بتوانیم این باور را در خود به وجود بیاوریم که انسانهای اولیه فقط تنها به جمع آوری بعضی گیاهان تازه روئیده وجوانه ها ولاروها وشفیره های حشرات واحتمالًا با خوردن جانداران کوچک زندگی خودرا تضمین تامین می کردند .به علت نداشتن ابزار کار شکار حیوانات بزرگ جثه مشکل و در پاره ی موارد حتی غیرممکن بوده، انسانهای اولیه در این دوره از زندگی خود مواجهه با مشکلات زیادی از نظر تامین معیشت خود بوده متعاقب مشکلات جاری به منظور چاره جوئی با استفاده از تجارب مکتسبه بالاخره به تراشیدن و تهیه ی سنگ ابزار دسترسی پیدا کرد و با استفاده از به کارگیری سنگ ابزارهای ساخته شده نسبت به شکار بعضی حیوانات وکشت تعدادی از نباتات اقدام نمود . با آزمایشات تعدادی از نباتات به سودمند بودن آنها اطمینان حاصل کرد . پس از گذشت زمان و تجارب مکتسبه نسبت به تکثیر و ازدیاد آنها اقدام نمود و به کشت و تکثیر آنها در سطوح کوچک در محوطه ی کلبه های مسکونی خود مبادرت ورزید ؛ همزمان ضمن انجام کشتکار تعدادی از گیاهان به شکار حیوانات وحشی پرداخت و با استفاده از گوشت آنها به زندگی خود ادامه داد .

تاریخچه باغبانی در دنیا :

 تاریخ بشر بر اساس داستان انسان گرسنه در جستجوی غذا بنیانگذاری شده است . حدود یک میلیون سال پیش تقریبا 125000 یکصد و بیست و  پنج   هزار نفر  روی کــره ی زمین سکونت داشتند . که از این دوره آثار بدوی کشاورزی مبنی بر استفاده از بیلچه های سنگی بدست آمده است . به تدریج با افزایش جمعیت پراکندگی آنها در نقاط


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید تحقیق در مورد باغبانی عمومی جهت خرید تحقیق در مورد باغبانی عمومی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.