narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

تحقیق در مورد آفات مهم ذرت در ایران و مدیریت تلفیقی آنها

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
تحقیق در مورد آفات مهم ذرت  در ایران و مدیریت تلفیقی آنها

تحقیق در مورد آفات مهم ذرت در ایران و مدیریت تلفیقی آنها

تحقیق در مورد آفات مهم ذرت  در ایران و مدیریت تلفیقی آنها

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه54

 

فهرست مطالب

  پیشگفتار کرم مفتولی             Agriotes elongatus, Marsch

مدیریت تلفیقی آفت

ب) روش مکانیکی:

ج) روش‌های بیولوژیک:

الف) روش‌های زراعی:

مگس بذر و گیاهچه          Hylemia platura, Meign 

افزایش سرسام‌آور جمعیت دنیا (روزانه 250 هزار نفر)، نیاز روزافزون آنان به غذا و ناکافی بودن منابع غذایی از سال‌های قبل، بخش عظیمی از مردم جهان را مواجه با پدیده شوم گرسنگی و سوء تغذیه نموده است. را ه مقابله با این پدیده رنج‌آور، جز با استفاده بهینه از منابع آب و خاک و تکنولوژی پیشرفته و توسعه کشت و کار محصولات با عملکرد بالا میسر نیست.

در میان محصولات تامین کننده منابع غذایی، ذرت با توجه به ویژگی‌های خاص خود، یکی از این محصولات امیدبخش است که امروزه در سطح بسیار وسیعی مورد کشت و کار قرار گرفته است. هرچند که کشت و کار این محصول از قرون گذشته در دنیا متداول بوده و بخش قابل ملاحظه‌ای از نیازهای غذایی و دام را تامین می‌کرده است، لیکن توسعه کشت این محصول در این هنوز به اندازه کافی نیست و امید می‌رود که با حمایت‌های لازم، شاهد توسعه و رشد فزاینده این محصول باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه:

ذرت با سطح کشت جهانی، بالغ بر 140 میلیون هکتار و تولید بیش از 585 میلیون تن در سال، یکی از منابع اصلی تامین غذای انسان، دام و مصارف صنعتی می‌باشد. این محصول ارزشمند، با توجه به دوره رویش کوتاه و عملکرد افزون‌تر از دیگر محصولات و سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف از نظر سطح کشت در مرتبه سوم پس از گندم و برنج و از نظر عملکرد، در مرتبه دوم پس از گندم قرار گرفته است.

این محصول ارزشمند، علاوه بر تامین بخش


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید تحقیق در مورد آفات مهم ذرت در ایران و مدیریت تلفیقی آنها جهت خرید تحقیق در مورد آفات مهم ذرت در ایران و مدیریت تلفیقی آنها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.