narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

تحقیق در مورد اهداف طرح و سیستم مدیریت در قارچ طلایی

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
تحقیق در مورد اهداف طرح و سیستم مدیریت در قارچ طلایی

تحقیق در مورد اهداف طرح و سیستم مدیریت در قارچ طلایی

تحقیق در مورد اهداف طرح و سیستم مدیریت در قارچ طلایی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه30

 

فهرست مطالب

 

        اهداف طرح و سیستم مدیریت در قارچ طلایی

فضای مورد نیاز

 

کشت قارچ صدفی

محیط کشت قارچ صدفی

میزان تولید در مکانی به مساحت 80 متر مربع

نحوه کشت قارچ صدفی

کنترل دما و نور

بذر زنی

 

قارچ طلایی اولین مرکز خدمات آموزشی _ مشاوره ای کشت قارچها و مبتکر ایجاد سیستم تولید متمرکز قارچ در کشور ایران میباشد که از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده و به استناد نامه شماره ۳/۷۵/۱۰۰ ف تاریخ ۱۹/۱۰/۱۳۷۹ توسط رئیس محترم سازمان کشاورزی استان مازندران به مدیرکل محترم گل و گیاهان زینتی ؛ دارویی و قارچهای خوراکی معرفی و مورد تایید قرار گرفته است. قارچ طلایی دارای پروانه تاسیس به شماره  ۱۰۰۰۱/۱۳ـ ۵  از سازمان آموزش فنی و حرفه ای وابسته به وزارت کار است .

این شرکت متشکل از تولیدکنندگان با سابقه و تحصیل کرده دانشگاهی با گرایش های مختلف بوده و تا کنون به کلیه تعهدات خود نسبت به افراد تحت پوشش عمل نموده است . هم اکنون مدیریت تولید و نظارت بر بازار طرح ابداعی و ارائه شده از سوی شرکت تولیدی و تحقیقی قارچ طلایی واحد نمونه سال ۱۳۷۹ با توجه به اهداف زیر در حال اجرا می باشد.

۱-  بالا بردن هر چه بیشتر سطح تولیدات قارچ با علم بر فقدان سرمایه گذاری موثر و مدیران تولید کار آمد و حل این مشکل با استفاده از امکانات فیزیکی رها شده و آموزش فن آوری و دانش روز .

۲-  معرفی قارچ بعنوان یک ماده غذایی مفید و توزیع هر چه بیشتر آن در جهت گسترش فرهنگ صحیح مصرف و در نتیجه حمایت از تولیدات این بخش از کشاورزی پایدار.

ایجاد یک شبکه وسیع تولید و توزیع شبیه به یک تعاونی با تلاش در زمینه های فوق که نهایتاً اشتغال و سود آوری کافی به همراه خواهد داشت .کشت و پرورش قارچ های خوراکی تفریحی سحر آمیز - یک نوع کار جنبی و یا یک کار تجاری سود آور است که در صورت داشتن اطلاعات کافی با هر میزان سرمایه و در هر مکان  حتی آپارتمانها بسادگی قابل اجرا می باشد  امروزه گونه های مختلفی از قارچهای خوراکی تولید  و توزیع می شوند و سرانه مصرف این ماده غذایی در هلند 3 کیلو گرم در سال است . مواد پایه برای تولید قارچ صدفی کاه و بذر قارچ است. بذر مرغوبترین


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید تحقیق در مورد اهداف طرح و سیستم مدیریت در قارچ طلایی جهت خرید تحقیق در مورد اهداف طرح و سیستم مدیریت در قارچ طلایی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.