narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

تحقیق در مورد انواع سیستم های زهکشی

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
تحقیق در مورد انواع سیستم های زهکشی

تحقیق در مورد انواع سیستم های زهکشی

تحقیق در مورد انواع سیستم های زهکشی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه15

 

فهرست مطالب

  انهار زهکشی

زهکشهای لانه موشی

شکل 2-5جریان آب به داخل زهکشهای لانه موشی

زهکشهای منفرد و مرکب

انواع سیستمهای زهکشی

هر سیستم زهکشی به طور معمول شامل مجموعه ای از زهکشهای زیر زمینی و زهکشهای سطحی است . زهکشهای زیر زمینی، شبکه ای از زهکشهای روباز، مزرعه یا لوله های زیر زمینی است که مستقیما آب مازاد را از مزارع و قطعات زراعی جمع آوری و به سمت سیستم زهکشهای روبازی هدایت می کند که این آبها را از منطقه خارج می سازد.

زهکشهای اخیر باید امکانات مطمنی را برای تخلیه جریان زهکشهای زیر زمینی بوجود آورد . شبکه زهکشهای موجود در هر سیستم زهکشی را می توان  در سه گروه طبقه بندی نمود .(2-2) .

زهکشهای مزرعه یا ترالها ، که نوسانات سطح آب زیر زمینی را کنترل می کند و در بعضی موارد ممکنست رواناب سطحی را نیز جمع آوری نماید .

زهکشهای جمع کننده : جریان زهکشهای مزرعه به زهکشهای جمع کننده تخلیه می شود که به عنوان انتقال دهنده آب عمل می نماید . در بعضی موارد ممکنست این زهکشها ، جریانهای سطحی را نیز دریافت و تخلیه نماید .

زهکشهای اصلی : جریان آب زهکشهای جمع کننده به زهکشهای اصلی تخلیه شده و از این طریق به سمت تخله گاه انتهایی منطقه هدایت می شود در بعضی موارد ممکن است شبکه زهکشهای اصلی خود مشتمل بر مجموعه ای از زهکشهای درجه یک و دو زهکشهای فرعی و جانبی باشد .


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید تحقیق در مورد انواع سیستم های زهکشی جهت خرید تحقیق در مورد انواع سیستم های زهکشی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.