narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

تحقیق در مورد انار

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
تحقیق در مورد انار

تحقیق در مورد انار

تحقیق در مورد انار

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه25

 

فهرست مطالب

 

شرح گیاه

انواع

مشخصات گیاهشناسی

موطن انار

ترکیب شیمیایی

پوست انار

انار

مقدمه من انار هستم

یکی از رسومات شب یلدا خوردن انار گلپرزده می باشد ، بهتراست این میوه بهشتی را بیشتر بشناسیم :

میوه بهشتى هستم، و یک دنیا خاصیت دارم.

زادگاهم ایران است .

بهترین موقع خوردن من صبح زود است .

رب من ، غم و غصه را از دل مى برد.

شیرین مرا، براى رفع سینه درد و سرفه میل کنید...

 

 

اسم من انار است ، و گاهى نار مى گویند. از من در قرآن مجید تعریف شده است . زادگاه اولیه من ایران مى باشد، ولى امروزه در بسیارى از کشورها کاشته مى شوم . طعم من گاهى ترش ، گاهى شیرین و گاهى ملس است . در اثر تربیت یک نوع انار بى هسته وجود دارد که پوست مغز و دانه هاى آن نرم و لطیف مى باشد. نوع شیرین من براى سینه و ریه نافع است ، ولى نوع ترش ‍ ما سینه را خشک مى کند، و براى مبتلایان به درد سینه و سرفه خوب نیست ،


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید تحقیق در مورد انار جهت خرید تحقیق در مورد انار
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.