narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

تحقیق در مور دسرعت اینترنت- قیمت اینترنت ایران 16000 برابر کره است!

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
تحقیق در مور دسرعت اینترنت- قیمت اینترنت ایران 16000 برابر کره است!

تحقیق در مور دسرعت اینترنت- قیمت اینترنت ایران 16000 برابر کره است!

تحقیق در مور دسرعت اینترنت- قیمت اینترنت ایران 16000 برابر کره است!

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:32

 

  

 فهرست مطالب

 

مقایسه ایران و کره جنوبی

کیفیت اینترنت ایرانی

قیمت ٥٠ برابری

اینترنت رایگان به دانشگاه ها نرسید

بینش آنالوگ

شرکت مخابرات جایگزین واسطه‌ها

دولت قیمت اینترنت را اقتصادی کند

ایران حداکثر 512 کیلوبیت!

سرعت اینترنت ؛ بحرین 2 مگابیت ، ایران 512 کیلوبیت!

سرعت اینترنت ؛ مالزی 10 مگابیت ، ایران 512 کیلوبیت!

 

 

 

 

یک شرکت ارائه دهنده اینترنت (ISP) در مالزی اعلام کرد که به کاربران خود پهنای باند با خطوط پرسرعت ٢٢٤ مگابیت بر ثانیه را با قیمت تنها ٥٨/١ دلار در ماه (حدود هزار و ٥٠٠ تومان) عرضه می کند.این ISP برای اجرای پروژه این فناوری که BPL نام دارد، ١٤ میلیون دلار هزینه کرده و قرار است ٤٠٠ هزار مسجد و ٦٠ میلیون کاربر را در سراسر مالزی به خطوط پرسرعت این پهنای باند مجهز کند. با اجرای این پروژه مالزی اولین کشوری خواهد بود که به بیشترین تعداد کاربر این خدمات را عرضه می کند.هم اکنون گوگل در تگزاس به حدود ٢ میلیون کاربر پهنای باند با این سرعت را ارائه می کند؛ در سال ٢٠٠٧ نیز پروژه Corinex BPL محصول IBM در آمریکا اینترنت با سرعت ٢٢٤ مگابیت بر ثانیه را در اختیار حدود ١٥ میلیون کاربر گذاشت.یک محاسبه ساده ریاضی درباره اینترنت پرسرعت مالزی با ایران بیانگر این اعداد است:
سرعت اینترنت پرسرعت مالزی: ٢٢٤ مگابیت ضرب در ١٠٢٤ کیلوبیت= ٢٢٩٣٧٦ کیلو بیت
سرعت اینترنت پرسرعت ایران: ١٢٨ کیلوبیت
نسبت اینترنت پرسرعت مالزی به ایران: ١٧٩٢ برابر
قیمت اینترنت پرسرعت ایران: هر ١٢٨ کیلوبیت در ثانیه به طور متوسط ١٥٠٠٠ تومان
قیمت اینترنت پرسرعت مالزی: هر ٢٢٩٣٧٦ کیلوبیت در ثانیه معادل ١٥٠٠ تومان
مقایسه قیمت اینترنت پرسرعت مالزی نسبت به ایران: حدود ٩ ریال در هر ١٢٨ کیلوبیت در ثانیه
به این ترتیب می
 توان نتیجه گرفت قیمت اینترنت پرسرعت ایران حداقل ١٦ هزار برابر اینترنت پرسرعت مالزی است!

؛مقایسه ایران و کره جنوبی
؛چند وقت پیش خبری در روزنامه خراسان منتشر شد مبنی بر این که سرعت اینترنت رایگان کره جنوبی حدود ٥٠٠ برابر اینترنت پولی در ایران است. پیش از آن نیز خبر دیگری در رسانه
 ها منتشر شد مبنی بر این که یک پیرزن سوئدی رکورد اتصال به اینترنت را با سرعت ٤٠ گیگابیت در ثانیه شکست!چنین اخباری برای کاربران ایرانی، که تعداد آن ها ١٨ میلیون نفر است و به تنهایی ٥٣ درصد کاربران اینترنت خاورمیانه را تشکیل می دهند، تا حدی عجیب و حتی مثل رویا و آرزو است. چرا که اغلب این کاربران با خطوط دایل آپ و با سرعت کمتر از ٥٦ کیلو بیت در ثانیه به اینترنت متصل می شوند و تصور می کنند اینترنت یعنی همین! سرعت قانونی اینترنت (درست مثل سرعت مجاز در خیابان ها!) مطابق بخشنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ١٢٨ کیلوبیت در ثانیه برای کاربران خانگی است و بیشتر از آن برای سلامتشان ضرر دارد؛ مطابق آمار رسمی در سال ٢٠٠٧ تنها ٤٦٥ هزار و ١٠٠ نفر معادل ٧ دهم درصد از کاربران ایرانی به این نوع از اینترنت کذایی پرسرعت دسترسی داشته اند، در حالی که قرار بود این رقم در سال مذکور به ٩٠٠ هزار پورت فعال برسد. همچنین براساس برنامه چهارم توسعه قرار است تا پایان سال ٨٨ (پایان این برنامه) تعداد پورت های فعال ADSL به ١٥ میلیون پورت برسد. براین اساس ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در ایران فقط ٠١/٠ درصد است. البته تعریف اینترنت پرسرعت نیز در ایران و جهان متفاوت است، چرا که حتی سرعت خطوط ADSL در دنیا تا ٢ مگابیت در ثانیه است!


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید تحقیق در مور دسرعت اینترنت- قیمت اینترنت ایران 16000 برابر کره است! جهت خرید تحقیق در مور دسرعت اینترنت- قیمت اینترنت ایران 16000 برابر کره است!
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.