narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

مقاله ای درباره عملکرد سد های بزرگ تقویت شده وتقویت نشده

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
مقاله ای درباره  عملکرد سد های  بزرگ تقویت شده  وتقویت نشده

مقاله ای درباره عملکرد سد های بزرگ تقویت شده وتقویت نشده

مقاله ای درباره  عملکرد سد های  بزرگ تقویت شده  وتقویت نشده

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:47

فهرست و توضیحات:

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

بیان مسئله

اهداف

 عملکرد سد های  بزرگ تقویت شده  وتقویت نشده

 چکیده :

 مقدمه

  ابزار تست  دیوار نگاهدارنده

  این مقاله به بررسی  تجربی می پرازد  که در آن دو سد خاکی  بزرگ تقویت  شده  ژئوسنتیکی  و یک سد غیر  تقویت  شده خاکی  به  ارتفاع m 4/3   در نتیجه قرار دادن  پایه ای  در نزدیکی نوک  فرو می پاشند . این سازه ها در محوطه دانشکده  نظامی سلطنتی  کانادا (RMC)  ایجاد شده بودند .  از این سازه ها  سال های زیادی  جهت شست  سازه های  خاکی بزرگ تقویت  شده   تحت شرایط  کنترل شده  استفاده می  گردید .

 در یکی از سدهای تقویت  شده  شبکه پلی  پروپیلین  قابل انبساط  نسبتاً ضعیف  و در دیگری  شبکه ای قوی با دانسیته  بالا از پلی اتیلن  بکار رفته بود . ژئومتری  محل قرار گیری  و عرض پایه  در  هر W  آن ها شبیه یکدیگر بود  در قسمت شیبدار  هر یک از این سد ها  چیزی  قرار داده نشده بود که باعث تسهیل  در ساخت آن ها و آنالیزهای  آتی  این سازه ها گردید   تمرکز این مقاله  بر طراحی   تجربی ، ساخت،  تست روش های  بکار رفته جهت نشان دادن واکنش سیستم  و رفتار خاک  و بخش های  مقاومت سازی  شده  می باشد در مقاله ای  دیگر توسط  بلاتز  و بت هورست (2003)  به مقایسه ما بین میزان  تحمل مشاهده شده و پیش بینی  شده  پایه با استفاده  ازراهکار  تعادل محدود  پرداخته می شود.

 


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید مقاله ای درباره عملکرد سد های بزرگ تقویت شده وتقویت نشده جهت خرید مقاله ای درباره عملکرد سد های بزرگ تقویت شده وتقویت نشده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.