narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

دانلود مقاله کارخانه توس چینی

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
دانلود مقاله کارخانه توس چینی

دانلود مقاله کارخانه توس چینی

دانلود مقاله کارخانه توس چینی

    این کارخانه درسال 1370 بامساحتی برابر 160000 هکتارتاسیس شده است کارخانه درحال توسعه وپیشرفت است به طوری که قسمت وتوسعه آن بامسافتی بالغ بر 75×450 متر تا 3 الی 4 ماه دیگر مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت . کادرمتخصصین کارخانه شامل مهندسین شیمی وسرامیک می باشد وتعداد پرسنل کاری آن 450 نفر است که اکثر قریب آنها خانم می باشند درحال حاضر تولید روزانه کارخانه درحدود 3500 محصول می باشد این کارخانه لوح تقدیر وکیفیت برتر راازکشورهای فروژ , آمریکا , انگلیس , وآلمان دریافت نموده است ودارنده استانداردملی می باشد وبه عنوان واحد نمونه درچندین سال ازجمله سالهای 75 و 78 شناخته شده است . ازدیگرافتخارات کارخانه استفاده ازظروف این کارخانه دراجلاس سران کشورهای اسلامی می باشد. درحال حاضر فقط به کشورهای عربی وآلمان صادرات دارد.
1-    مراحل قبل ازتولید :,
1-1-طراحی : طرح ها و شکل هاک محصولات توس چینی برگرفته ازکاتالوگهای خارجی است ضمن اینکه تغییراتی توسط طراحان کارخانه روی آنها صورت می گیرد وبه طور معمول هر 5/1 الی 2 سال طرح هاک جدیدی وارد بازار می شود.
2-1 مواد اولیه : مواد اولیه موردنیاز سنگ آهک , فلوسپار وکائولین می باشد که ازمعادن   داخل وخارج از کشور تهیه می شود.
1-    مراحل تولید :
1-2- آسیاب : مواد اولیه به قسمت سنگ شکن که خارج ازکارخانه است منتقل شده وبه قطعات کوچکتری تقسیم می شود این قطعات وارد مخازن درحال چرخش به نام بالمین می شود که توسط گلوله هایی که داخل مخازن موجود است سنگها آسیاب شده وبه پودر تبدیل می شود.

 

شامل 13 صفحه فایل word


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید دانلود مقاله کارخانه توس چینی جهت خرید دانلود مقاله کارخانه توس چینی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.