narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

دانلود مقاله حریق در جنگل

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
دانلود مقاله حریق در جنگل

دانلود مقاله حریق در جنگل

دانلود مقاله حریق در جنگل

برخی از ویژگیهای رنگهای پف‌کننده  ضد حریق:

استفاده از پوششهای محافظ، مهم ترین و رایج‌ترین روش برای محافظت سازه‌ها در برابر حریق است. از جمله چندین دهه است که در بسیاری از کشورها برای محافظت ساختمانها در برابر آتش ، در هر دو زمینه دیرسوزکنندگی و افزایش مقاومت در برابر آتش از رنگهای پف‌کننده استفاده می‌شود. این گزارش دربرگیرنده نتایج پروژه‌ای است که در زمینه "رنگهای پف‌کننده ضد حریق" در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن، انجام شده و در آن به مکانیسم عملکرد، ترکیبات شیمیایی تشکیل‌دهنده، نکات اجرایی، روشهای کنترل کیفی، و نتایج آزمایش بر روی تعدادی از رنگهای موجود در کشور پرداخته شده است.

ابتدا مبانی رفتار حریق در ساختمان و آزمایشهای آتش توضیح داده شده است. پوششهای محافظ حریق را می‌توان به طور کلی به دو دسته دیرسوزکننده و مقاوم حریق تقسیم نمود. در این پروژه به رنگهای پف‌کننده محافظ حریق ، تاریخچه توسعه، ترکیبات تشکیل‌دهنده و آزمایشهای کنترل کیفی انها پرداخته شده است. ارزیابی کیفی این پوششها از دو جنبه اصلی رفتار در برابر آتش و دوام صورت می‌گیرد که برای هر دو مورد، انتظارات فنی و روشهای آزمایش بخصوص بر اساس سیستم‌های آلمان و بریتانیا مورد بحث قرار گرفته است.

در این پروژه بر روی تعدادی از رنگهای محافظ حریق موجود که در کشور تهیه شدند، آزمایشهایی در مقیاس کوچک صورت گرفت. این آزمایشها بر روی تعدادی ورق و تیر محافظت شده در یک کوره صورت گرفته و تغییرات دمایی آنها بررسی گردید. در بین آزمایشهای انجام شده،‌در بهترین حالت، مقاومت ورق آزمایش شده به میزان بیست و یک دقیقه بهبود نشان داد.

شامل 13 صفحه فایل word قابل ویرایش


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید دانلود مقاله حریق در جنگل جهت خرید دانلود مقاله حریق در جنگل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.