narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

دانلود مقاله کراک

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
دانلود مقاله کراک

دانلود مقاله کراک

دانلود مقاله کراک

اطلاعاتی که درباره این ماده مخدر وجود دارد، بسیار اندک است، یک جستجوی ساده در یکی از موتورهای جستجوگر اینترنتی نشان می دهد که فقط کمی اطلاعات کلی در خصوص کراک به زبان فارسی در سایتها و وبلاگهای مختلف وجود دارد که بیشتر آنها هم کپی برداری از یک منبع بوده و بسیاری از آنها هیچ اطلاعات جدید و تازه و حتی به درد بخوری ندارند.
در سایت پلیس هم نمی توان هیچ اطلاعات جالب و خواندنی پیدا کرد، در بخش معرفی مواد مخدر، تنها سه تقسیم بندی توهم زا، سستی زا، توان افزا به چشم می خورد و در زیر هر کدام از آنها توضیح مختصری درج شده که به نظر می رسد از یک کتاب استخراج شده است، چرا که هیچ همخوانی با مواد مخدر موجود در بازار ندارد.
در سایت ستاد مبارزه با مواد مخدر هم نمی توان اطلاعاتی بیشتر از آنچه در سایت پلیس وجود دارد، پیدا کرد. هر چند نامی از برخی مواد مخدر رایج دیده می شود، اما دسترسی به این سایت و لینکهای آن، آن قدر دشوار است که کمتر بیننده ای حاضر به ادامه جستجو در سایت می شود.

دوم

شایعه شده که معتادان به کراک را پس از مرگ در غسالخانه ها، شستشو نمی دهند. مردم می گویند، در یکی از غسالخانه ها وقتی داشتند جسد یک معتاد به کراک را می شستند اجزای بدنش از هم جدا شده و پس از آن بخشنامه شده که دیگر اجساد معتادان به کراک را بدون شستشو دفن کنند.
گفته می شد که در مقابل غسالخانه ها تابلویی نصب شده که در آن تأکید شده چنانچه متوفی معتاد به کراک بوده، آن را با غسال در میان بگذارید. خبرنگار ما با حضور در چند غسالخانه این مسأله را جویا شد که البته در هیچ کدام چنین تابلویی دیده نشد و غسالها هم که البته گفتگو با آنها بسیار دشوارتر از مدیران قبرستانهاست، عنوان کردند که تاکنون چنین دستوری دریافت نکرده اند.
البته آنها هم می گفتند که شنیده اند جنازه معتادان به کراک از هم می پاشد، اما تاکنون موردی که زیر دست خود آنها از هم بپاشد، رؤیت نکرده اند.
یکی دیگر از غسالها می گفت که بدن معتادان عموماً سیاه، لاغر و خشک است ولی تا به حال یک جنازه معتاد به کراک که خیلی خراب باشد، نشسته است.
البته یک غسال که سابقه بسیار بیشتری از سایرین دارد، می گوید که جنازه های خیلی پوسیده را هم شسته و از هم نپاشیده است، اکنون هم برای او فرقی ندارد، اگر جنازه پوسیده باشد، دقت بیشتری می کند.

سوم

یکی از دوستان خبرنگار می گفت، یک مأمور انتظامی گوش معتادی به کراک را می گیرد، اما او فرار می کند و گوش این معتاد به راحتی کنده شده در دست پلیس می ماند، هر چند در خصوص سند این خبر جستجو کردیم کمتر نتیجه ای حاصل شد.
سرانجام ماجرای این متلاشی شدن بدن مرده و زنده معتادان به کراک باید یک سرچشمه ای داشته باشد.
دکتر اسماعیل پور که مدیر گروه درمان یک بیمارستان خیریه است در پاسخ به این پرسش می گوید: مصرف کراک باعث می شود که فرد هیچ دردی را حس نکند و در نتیجه بیماریهای مختلف در بدنش به راحتی پخش می شود، علاوه بر آن، مخدرها سیستم ایمنی بدن را تضعیف می کنند و راه برای ورود عوامل عفونی باز می شود، در نتیجه یک شخص معتاد به کراک احتمالاً دچار چند بیماری مختلف هم خواهد بود.
وی می افزاید: حالا اگر این فرد کارتن خواب باشد قطعاً عوامل عفونت زا در جسم او خانه کرده اند، ولی به دلیل بی حس بودن ناشی از مصرف مخدرها درکی از وضعیت خود ندارد، وقتی یک فرد سالم می میرد پس از 72 ساعت جسمش دچار پوسیدگی خواهد شد، حالا اگر شخصی معتاد به کراک و آلوده به عفونت درونی باشد، پس از 12 ساعت به این مرحله خواهد رسید و جنازه یک روزه او مانند جنازه چندین روزه افراد سالم است و بسیار زودتر فاسد شده و از هم می پاشد.
او در مورد اینکه بدن معتادان به کراک کرم می افتد هم می گوید: این هم مثل مرگ آنهاست، بسیاری از معتادان به کراک مشاهده شده اند که زخمهای بسیار بزرگی روی بدن خود داشته اند، اما مصرف ماده مخدر نگذاشته درد آن را حس کنند و به دلیل حضور در مکانهای کثیف و فاقد بهداشت عفونی شده و حتی کرم کرده اند.

چهارم

کراک ماده مخدری جدید است که گفته می شود در آزمایشگاهها ساخته می شود و آنچه که اکنون در ایران توزیع می شود از هروئین استحصال شده است.
تاریخچه کراک در دنیا با مافیای مواد مخدر در آمریکا ارتباط دارد. قاچاقچیان کوکائین که مشتریان آنها را به دلیل گران بودن اقشار مرفه جامعه آمریکا تشکیل می دادند، به فکر افتادند که افرادی با درآمد کمتر را هم دچار اعتیاد کنند.
آنها ماده ای مخدر به نام کراک را از کوکائین استخراج کردند که ارزانتر بود و خواص تحریک کنندگی بیشتری داشت و آن را در بازار مصرف آمریکا توزیع کردند.
اما قاچاق این ماده مخدر به کشورهای آسیایی از جمله ایران هزینه های بسیار زیادی دارد و اگر به کشور ما برسد قیمتی چند ده برابر هروئین خواهد داشت، بنابراین نه بازاری خواهد یافت و نه مشتری.
در آسیا هنوز کاملاً مشخص نشده که چه کسی اولین بار فرمول کراک را طراحی و تولید کرده برخی آن را به روسها نسبت می دهند و برخی به جنوب شرق آسیا، اما از همه اینها گذشته مسأله این است که کراکی که در آسیا تولید می شود، چون از ترکیب دو مخدر هروئین و کوکائین تولید می شود، بسیار خطرناک تر از نوع آمریکایی آن است.
البته اکنون آنچه که به نام کراک در بازار توزیع می شود و به شکل تکه ای گچ مانند دارای ناخالصی زیاد است، از هروئین و مواد دیگری که بسیار ارزانتر است، تولید می شود و همین امر خطرات مصرف آن را بسیار بیشتر می کند، به طوری که مصرف کننده آن به طور متوسط دو سال و حداکثر پنج سال پس از اعتیاد زنده می ماند.

 

شامل 11 صفحه word


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید دانلود مقاله کراک جهت خرید دانلود مقاله کراک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.