X
تبلیغات
پیکوفایل
رایتل

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا 11 سال»

چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 13:47
[ad_1] پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا 11 سال» فروشگاه فایل فروش

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا 11 سال»

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا 11 سال» دسته: علوم اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 41 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 76

تبلیغ در کلام از مصدر بلغ و به معنی آگاهی روان یا مطلع کردن می باشد و به کسی که در این راه فعالیت کند مبلغ یا تبلیغاتچی گفته می شود تبلیغ یا تحقیق رابطه مستقیم، دو جانبه، (اینفگ دارد اگر در تبلیغ، تحقیق و ارزشیابی نباشد می توان گفت که تأثیر گذاری و تأثیر پذیری آن چندان ارزشی ندارد

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

تبلیغ در مودم آگاهی ایجاد کرده، آنها را علاقه مند و تشویق به خرید  می نماید و نیز خرید هوشیار کند.

در تبلیغ همانگونه که گفته شد به مخاطب آگاهی دارد می شود. این آگاهی وارن را می تواند نوعی آموزش دانست، البته از نوع غیر رسمی، زیرا مخاطب به دنبال آموزش گرفتن نمی آید. بلکه ما هستیم که باید به سراغ او برویم.

این آگاهی وارن به تناسب تبحر مبلغ، ارزش آموزشی پیدا خواهد کرد، تبلیغد همان تعلیم نیست بلکه نوعی از آن می تواند باشد.

با توجه به مناسب گفته شد، تبلیغ و تبلیغات می تواند در بالا بردن توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باسم نقش بسزایی داشته باشد.

در تبلیغات برای این که اثر مطلوب را داشته باشیم باید بدانیم که بین پیام دهنده و پیام گیرند. چه و چگونه ارتباطی برقرار نمائیم که این امر به میزان تبحر مبلغ بستگی دارد. هر چه مبلغ در این مسیر کوشاتر باشد و با موضوع علمی و با زیرکی خاص برخورد نماید نتیجه بهتر و اثرات مطلوبتری سپری خواهد داشت.

  موضوع رساله : بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا 11 سال»

1ـ تعریف تبلیغ

2ـ تحقیق جزء عوامل

مؤثر بر تبلیغات کودکان

3ـ شناخت کودک

و ویژگی هایش برای انجام یک تبلیغ

تبلیغات

تبلیغات نیز مانند تمام علوم دیگر دارای تاریخچه ای کهن می باشد، زیرا از هنگامی که شر به زندگی اجتماعی روی آورد و تصمیم گرفت در جامعه زندگی کند و نیاز به داد و ستد پیدا کرد و محصولاتی برای فروش داشت نیاز به تبلیغ احساس شد، بنابراین اهالی شهر باید به گونه ای از ؟؟؟ کالاها یا کارون کالا باخبر می شدند به بازار می رفتند. استاد کاران قدیم برای اینکه نام خود را جاودان سازند، بر روی تولیدات صنایع دستی خود نام یا علامتی که تحقیق آنها ؟؟؟ می کردند که امروزه به نام علائم تجاری تغییر نام پیدا کرده است. هنگامی که این قطعات و صنایع دستی دست به دست می گشت نام و علائم آنها نیز زبان به زبان جاری می شد و این یک عمل تبلیغی بود.

به طور کلی در قدیم روشهای تبلیغ تجاری که پایه گذاری برای روشهای جدید بود عبارتند از :

1 ـ حک اسم یا علامت مخصوص به استاد کار

2ـ جارچیهای شهر     3ـ تبلیغ و نشان روی دیوارها

اما با وجود گسترش تبلیغات از گذشته دو واقعه مهم به تبلیغات شکل و روح تازه ای بخشید و انقلابی در آن ایجاد کرد :

1ـ اختراع صنعت چاپ در سال 1450 که پیامها را به تعداد زیاد چاپ کرد.

2ـ اختراع دستگاههای پخش صوت در قرن بیستم که پیامها را از طریق امواج به دورترین نقاط که مطبوعات امکان رسیدن به آن مکانها را نداشتند به گوش افراد می رساند.

«از تبلیغات تجاری چه می دانیم»

اما اگر بتوان مبدایی برای شکل گیری تبلیغات تجاری در ایران قایل می شد می باید دوران کوتاه صدرات امیر کبیر و اسر آغاز حرکت انگاشت. چرا که تا قبل از آن ایرانیان متاعی بیش از صد نیاز خود نداشته که برای عرضه آن نیاز به تبلیغ داشته باشند.

در عصر کوتاه سه سال ونیمه صدرات امیر کبیر آن سیاستمدار ایران دوست کوشید تا در روزنامه رسمی وقایع اتفاقیه از ساختن طرفهای چینی، بلور سازی، یافتن شال کرمانی و تولید حریر زربفت و … را مورد تشویق قرار می دهند. و شاید باید گفت این زمان به عنوان نقطه عطفی در تبلیغات بوده است. «تجارت جهانی تبلیغات، پروفسور حمید مولانا»

«بررسی روشهای علمی رفتار گرایی در برنامه ریزی تبلیغاتی، حمیرا یگانه پرور»

«به چه علت تبلیغ می کنیم»

علل و عواملی که موسسه های تولید یا خدماتی را ؟؟؟ و ترغیب به تبلیغ می نماید متعدد می باشند که علل اولیه آن عبارتند از :

1ـ مطلع کردن مخاطبین :

به علت عدم اطلاع کافی مخاطبین از زمینه های مختلف کالا یا خدمات در این جا به مخاطبین اطلاعات اولیه و مورد نیاز را می توان ارائه کرد.

2ـ بالا بردن تعداد مخاطبین :

با مطلع کردن مخاطبین، انتظار این است که آنان جلب شده و به مرور افزایش یابند، این هدف اصلی تبلیغ است که همانا می خواهند محتوای پیام و تبلیغ رافراگیر و جامع نماید . و از این را به سود مادی یا معنوی قشر نایل آید.

انجام موارد ذکر شده آنچه می خواهیم تحقق خواهد یافت :

1ـ ازدیاد نوع مصرف سود می گیرد.

2ـ با ازدیاد نوع مصرف بالا رفتن خرید محرز خواهد شد.

3ـ ازدیاد تکرار مصرف در برنامه های روزانه ایجاد می شود.

4ـ جلب نسل جدید و یادآوری به نسل قدیم

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا 11 سال» , پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا 11 سال» , دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا 11 سال»

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا 11 سال»
[ad_2] پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا 11 سال»
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.