narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

دانلود مقاله تسطیح لیزری

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
دانلود مقاله تسطیح لیزری

دانلود مقاله تسطیح لیزری

دانلود مقاله تسطیح لیزری

دستگاههای تسطیح لیزری به دلیل دقت و کارآئی مناسب و عدم نیاز دائم به کارشناسان خبره، سادگی، سرعت عمل بالا و کار در هر شرایطی، در سایر کشورهای جهان مورد توجه واستقبال زارعین قرار گرفته است . وارد کردن این تکنولوژی به کشور و استفاده از آن در مزارع کوچک و بزرگ و جلب اعتماد کشاورزان می تواند نقش موثری در توسعه مکانیزاسیون و افزایش بهره وری و نیز رسیدن به کشاورزی پایدار ایفا نماید . لذا فراهم کردن بستر مناسب برای دسترسی هر چه آسانتر زارعین به این دستگاهها امری بسیار ضروری می باشد که از اهداف شرکت آژینه به شمار می آید .
شرکت آژینه صنعت پارسه از سال  1382فعالیت خود رادر زمینه کشاورزی دقیق شروع و در اجرای طرح های تسطیح لیزری به صورت طرح های الگویی و تحققیقاتی در سطح منطقه با سازمان جهاد کشاورزی ، اداره توسعه مکانیزاسیون   و آب و خاک همکاری داشته است .
در زمینه سیستمهای لیزری شرکت آژینه صنعت پارسه   با شرکت Moba   ( موبا – آلمان )  همکاری  و هم اکنون نیز نماینده اسکریپرو لولرهای  لیزری متنوعی  از جمله  اسکریپرهای لیزری J.N.R (جی.ان.آر استرالیا )  و لولرهای لیزری Alpler (آلپلر- ترکیه) می باشد .
در این شرکت روی نمونه های متنوع لولر های لیزری از جمله : رینولدز ( آمریکا ) ، میسکین ( آمریکا ) ، داربیشر ( آمریکا ) ، انلی ( ترکیه ) ، آلپلر ( ترکیه ) و اسکریپر های J.N.R ( استرالیا ) و نیز سیستمهای لیزر ایگل ( آمریکا ) ، تاپکن ( ژاپن ) ، میکروفین ( دانمارک ) ، جئوفنل ( آلمان )  ، لیزر مارک ( آمریکا )آزمایش و تحقیقات لازم صورت پذیرفته است .
از دیگر فعالیت های شرکت آژینه تجهیز ماشین آلات و دستگاههای راه سازی به سیستمهای لیزری و سونیک می باشد.
این شرکت در حال حاضر به عنوان اولین تولید کننده ادوات لیزری ، خط تولید اسکریپر لیزری طرح جی.ان.آر استرالیا و لولر لیزری طرح میسکین آمریکا را راه اندازی و تولید این دستگاهها را آغاز کرده است .

 

شامل 10 صفحه فایل word


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید دانلود مقاله تسطیح لیزری جهت خرید دانلود مقاله تسطیح لیزری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.