narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

پایان نامه مشاوره بررسی تأثیر مشاوره گروهی بر دانش آموزان دختر

[ad_1] پایان نامه مشاوره بررسی تأثیر مشاوره گروهی بر دانش آموزان دختر فروشگاه فایل فروش

پایان نامه مشاوره بررسی تأثیر مشاوره گروهی بر دانش آموزان دختر

پایان نامه مشاوره بررسی تأثیر مشاوره گروهی بر دانش آموزان دختر دسته: علوم اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 158 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

هدف از این پژوهش بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان رباط‌کریم در سال 8685 می‌باشد

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

هدف از این پژوهش بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان رباط‌کریم در سال 86-85 می‌باشد.

روش پژوهش در این تحقیق روش آزمایشی بود. که در این پژوهش ابتدا 200 نفر با روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای انتخاب شد که پس از انجام پیش آزمون از بین آنها دانش‌آموزانی که کمترین نمره سازگاری را کسب نمودند 30 نفر به صورت تصادفی انتخاب و به دو گروه آزمایش و کنترل تقسیم گردیدند.

جهت اندازه‌گیری داده‌ها از پرسشنامه‌ها سازگاری سینها و سینگ (1993) که شامل 60 سؤال که حوزه‌های عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش‌آموزان دبیرستانی را می‌سنجد استفاده شد و همچنین مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل در ده جلسه یک ساعت و نیم اجرا شد و در پایان نیز از هر دو گروه گواه و کنترل پس‌آزمون گرفته شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده‌ها از آمار توصیفی (جدول و نمودار) و جهت آزمون فرضیه‌های پژوهش از آمار استنباطی (T مستقل و کواریانس) استفاده شد.

نتایج این پژوهش نشان داد که روش مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل TA بر سازگاری اجتماعی و سازگاری کل شرکت‌کنندگان تأثیر معنادار داشته است همچنین نتایج نشان دهنده وجود تفاوت معناداری بین سازگاری دانش‌آموزان پایه اول و دوم می‌باشد و سازگاری عاطفی و آموزشی نیز افزایش یافته است ولی معنادار نبوده است.

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : پایان نامه مشاوره بررسی تأثیر مشاوره گروهی بر دانش آموزان دختر , پایان نامه مشاوره بررسی تأثیر مشاوره گروهی بر دانش آموزان دختر , دانلود , دانلود پایان نامه مشاوره بررسی تأثیر مشاوره گروهی بر دانش آموزان دختر , پایان نامه

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

پایان نامه مشاوره بررسی تأثیر مشاوره گروهی بر دانش آموزان دختر
[ad_2] پایان نامه مشاوره بررسی تأثیر مشاوره گروهی بر دانش آموزان دختر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.