narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

دانلود مقاله بسته بندی پسته

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
دانلود مقاله بسته بندی پسته

دانلود مقاله بسته بندی پسته

دانلود مقاله بسته بندی پسته

با توجه خاصی که سالهای اخیر به مسآله بسیار مهم صادرات غیر نفتی نشان داده می شود . اهمیت بسته بندی و ارسال تولیدات خشکبار داخلی به صورت بهداشتی و مناسب بیش ار پیش جلوه می نماید . میدانیم که صادرا در معرض رقابت شدید دیگر کشورها قرار دارد که سالیان درازی در این زیمنه فعالیت می کنند و از پیشینه و تجربه کافی در مورد بازاریابی و جلب مشتری برخوردارند . مرغوبترین پست ه داخلی اگر با بسته بندی غیر بهداشتی و ظاهر مناسب و مواد پوششی با کیفیت پایینی عرضه شوند ، سوء توجه مشتریان خارجی را جلب کرده و در بساط عرضه جای خود را به محصولات صادراتی دیگر کشورها خواهند سپرد . زیرا مؤسسات صادراتی بیگانه به طورذ روزمره در بهبود روش های عرشه فرآورده های خود می کوشند و علاوه بر تبلیغت همه جانبه و استفاده از همه فنون و ریزه کاری های بازاریابی و ایجاد این باور در خریدار که تنها تولیدات ارائه شده از سوی یک موسسه خاص قابل اعتماد است . تولیدات خود را به طوری زیبا و تمیز و بهداشتی به بازار می فروشند که در کوتاه مدت دیگران را از میدان رقابت خارج می کنند و این وضعیت در همه مناطق جهان دیده می شود . به هر حال پسته یکی از انواع خشکبار گران قیمتی است که به بازارهای خارجی صادر می شود و به میزان زیادی هم در داخل کشور به مصرف می رسد و بدون توجه به امر بسته بندی نخواهیم توانست بازارهای مورد نظر را بدست آوریم .
پسته
مغز پسته به عنوان یکی از خوراکی های مطبوع و مفید و نیرو بخش از زنان های دور مورد است فاده انسان قرار گرفته و بعد ها در ترکیب بعضی از خوراکی ها  وارد شده است . ایران به عنوان بزرگترین کشور تولید کننده پسته در دنیا نی باشد . آمریکا،‌ ترکیه ، یونان ،‌ایتالیا و تونس سایر تولید کنندگان پسته در جهان می باشند.
پسته ایرانی ------------- الف ) ارقام پسته صادراتی
1-    پسته کشیده 2- پسته گردو
ارقام پسته ایرانی از نظر شکل ظاهری و رنگ روی پوست سخت و حتی رنگ پوست روی مغز ،‌ متنوع و هر یک از ارقام ویژگی دلپذیری دارند ، به طوری که از نظر کیفیت طعم و تنوع در شکل ،‌پسته ایران در دنیا بی همتاست .
بسته بندی پسته در صادرات آن اهمیتی به سزا و تعیین کننده دارد و در بازرهای جهانی این صنعت جایگاه ویژه ای دارد . پسته ایران در صورتی می تواند هم چنان در جهان بی رقیب باشد که بتواند در بسته بندی های ممتاز و با رعایت کامل اصول بهداشتی تولید و روانه بازارهای جهانی شود . در ضمن بسته بندی کردن پسته برای عرضه در بازارهای داخلی نیز ضرورتی اجتناب ناپذیر است . نهایتا بسته بندی یک ضرورت قطعی و حتی برای رضایت خریدار و چلب بازراهای جدید است .
بسته بندی پسته صادراتی عمدتا به صورت فله و در گونی هایی از جنس چتایی ضخیم یا پلاستیکی و یا در کارتن یا جعبه حلبی متناسب با وزن پسته انجام می گیرد . لوازمی که برای بسته بندی پسته به کار می زود باید سالم ، تمیز ، خشک و بدون بو ی نامطبوع باشد و روش بسته بندی باید طوری باشد مه با در نظر گرفتن رطوبت و مشخصات لوازم بسته بندی حفاظت کامل علیه هر گونه فساد و آسیب ناشی از عملیات حمل و نقل تامین گردد.

 

شامل 9 صفحه فایل word


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید دانلود مقاله بسته بندی پسته جهت خرید دانلود مقاله بسته بندی پسته
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.