narges-kw

narges-kw

narges-kw

narges-kw

دانلود مقاله کراک فرشته ی مرگ جوانان

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
دانلود مقاله کراک فرشته ی مرگ جوانان

دانلود مقاله کراک فرشته ی مرگ جوانان

دانلود مقاله کراک فرشته ی مرگ جوانان

هنوز صد سال نشده، هنوز از خاطره ها نرفته که چگونه تریاک جای خود را در میان ایرانیان باز کرد، انگلیسی ها سوخته آن را می خریدند و مردم به تریاکی شدن تشویق می شدند، چپق و قلیان از مد افتاده بودند و تریاک وافور مد شد، اما همانگونه که زمان از توقف باز نمی ایستد و هر روز اختراع و اکتشاف جدیدی می شود و هر روز چیزی برای تعجب کردن و انگشت حیرت به دهان گرفتن انسان ها پیدا می شود مخدر ها هم روز به روز به روز شدند و نشئه شدن ها هم به روزتر شد، روزگاری با پک زدن های عمیق به وافور، زمانی دیگر با استنشاق گردهای سفید هروئین بر روی زرورق یا تزریق آن!
اسم ها هم به روز شدند تریاک سنتی و طبیعی رو به فراموشی می رود چون هم قدیمی است و هم بی کلاس است و کراک و شیشه و پان مدرن و صنعتی طرفدار پیدا کرده است.
جوانان هم تریاک و هروئین را مخدر می دانند و کراک و شیشه را مخدر نمی دانند شاید چیزی می دانند در حد یک قلیان آن هم از نوع میوه ای اش پس ترس و ابائی برای عدم مصرف آن ندارند و یا یک قرص نشاط آور تا ساعتی به اصطلاح خوش باشند و حال کنند، سلامت نیوز در نگاهی کوتاه به معرفی و بررسی عوارض مصرف کراک که مصرف آن امروزه بین جوانان ????تا ? ???سال رو به افزایش است می پردازد.
شامل 41 صفحه فایل word قابل ویرایش

 


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید دانلود مقاله کراک فرشته ی مرگ جوانان جهت خرید دانلود مقاله کراک فرشته ی مرگ جوانان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.